Kızlar 💕 Çam Sakura’da sezaryen doğum yapan var mı? İlk doğumum normaldi ama maalesef kötü bir deneyim yaşadım, doğum sırasında personelin yaklaşımı pek iyi değildi. Bu sefer plasenta previa nedeniyle büyük ihtimalle sezaryen olacağım. Acil durumlar için donanımlı bir hastane arıyorum. Deneyimi olan varsa paylaşabilir mi? 💛