Asyaveannesi04 yorgunargindarginmomy biz başka şekillisini grilisini almıştım kızım biraz oynadı aşırı aşırı ilgisini çekmedi
yorgunargindarginmomy Mugerrr evet ben de çok beğendim :)ürünün yorumlarında güzel yorumlar var birde burdaki annelere sormak istedim.
yorgunargindarginmomy Asyaveannesi04 hmmm benim oğlum da yarı yarıya oynar ama hepte ister mi bilemedim.
yorgunargindarginmomy Kediperest yorumlarımda da manyetigi güçsüz biraz diyorlardı demek ki dogruymus.