Meret bebeğim 3 aylık bu ay memenjit yaptırdım. Aslında doktorum sen çalışmayacaksan insanla muhatap olmayacaksan bu ay için gerek yok dedi muhtemelen 5. Ayda isteyecekti ama ben istiyordum yaptırmak. Sonra doktor ailen kalabalık mı dedi. Bizim ailemiz çok kalabalık ve herkes kalabalık ortamda çalışıyor her gün hepsi insanla muhataplar. Bebeği de sık sık görmeye geliyorlar. Doktorda bebeği bu şekilde koruyamazsın aşı yapalım dedi. Bende istiyordum zaten yaptırdım. Benimkide anne sütü ile besleniyor