Aysima58 direk adet kanaması şeklinde oldu cnm benim ki sen 2 güne bir kan tahlili ver ve mutlaka kadın doğuma gir kontrol ol kimyasalda kanama bitip beta sıfırlandıktan sonra ilişki uaşayabilirsin benim doktorum öyle dedi zaten 5. Sonra tekrar hamile kaldım şuan yanımda bebeğim 7 aylık oldu kimyasal sonrası gebelik daha sağlıklı oluyor daha sağlam tutunuyor cnm