İyi geceler uykusuz annelere 🥺
Uyku eğitmeni yararlı mı sizce hanımlar?
Ben uyku eğitmeninden destek alma taraftarıyım eşim ise para tuzağı olarak görüyor.
14 gün eve bile gelmeden söyledikleriyle çocuk uyuyacak hemde kendi odasında kendi kendine sen de buna inanıyorsun öyle mi diye benimle dalga geçiyor. Bu arada bebeğimiz 8. Ayında ve hala kolik kısmi de olsa devam ettiği için de pek inancı yok uyku eğitimine.
Uykusuzluktan tükeniyorum. Sizce faydalı mı akıl verin 🙏