kurabiyeee Kızlar ağzını açmıyor ya sevdiği şeyleri yiyip diğerlerini yemiyor ne yumurta ne peynir ne et ne tavuk ne balık tahin pekme severdi bugün yemedi azıcık avakado yiyip bir daha bana fırsat vermedi bu normal mı bu aylarda
12betul kurabiyeee diş döneminde bu şekilde oluyor . Bizimki 15 aylık tam bayramın bittiği gün başladı 1 haftayı geçti böyle sürdü . Azı dişi şişmişti baya . Çok şükür şimdi normale döndü diş patlayınca . Bazen patlamasa bile bi kaç kere şişip iniyor diş o dönemde de oluyor