Benimki cuma günü 2 aylık olcak, gülmeye ve değişik sesler çıkarmaya başladı. Elini de emiyo. Aşırı gaz sıkıntısı ve uykusuzluk çekiyoruz. Gündüz 10 dk uyuyo, akşamlarında saatlerce uyutmaya çalışıyorum 1-2 gibi uyuyo. Gaz ve uyku inş. Düzene girer zamanla