Benimki de 1 yaş olcak birkaç güne. Sabah uyanır uyanmaz kahvaltı 8-8.30 gibi sonra 10 da mama 120cc içiyor 12-13.00 gibi çorba 14.30-15.00 120 cc mama akşam 17.30-18.00 gibi akşam yemeği uyumadna önce yine 120 cc mama akşam 20.00 20.30 gibi . Gece beslemesini reflüden dolayı kestim sayılır yani doktorumuz 30-60cc yi geçme gece ded 1 yaş sonrası da bıraktır dedi reflüsü var kusmuyor ama ağzına geliyor midesi.o yüzden gece bir veya iki defa 60 cc veriyorum sadece ve sabah bayağı aç uyanıyor kahvaltısını genelde iyi yer diğer öğünler bir iyi bir kötü gidiyoruz bazen yiyor bazen daha isteksiz felan