Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 5 gün oluyor ben gebelikte tiroid ilacı kullandım düşük dozda. Hastaneden çıkışımız yapıldı ve evraklar verildi bende tiroid olduğu için bebeğimden 1 haftalık ve 1 aylık olduğunda kan verilmesi istenmiş. Sizlerdende istendi mi bu gebelikte tiroid ilacı kullananlar sonrasında bebeğinizi bunun için kontrol ettirdiniz mi?