yunus52
Yaaa benim bebeğim de aynı şu an 5 aylık fakat sürekli ağlıyor 2 aylıkken soğuk algınlığına yakalanmıştı neyse işte bizde doktora gittik doktor da kan tahlili istedi mikrop var mı vs diye orada bir ağlamaya başladı sesini keşfetti ve o gün bugündür hep ağlıyor. Altın değiştiririm ağlar, üstünü değiştiririm ağlar, sırtı yere degsin ağlar her şeye ağlar yani. Ben de aşırı korkuyorum bu durumun devam etmesinden, etmemesi için de yapmam gereken bir şey var mı bilmiyorum ama bence yok😓