Ayse_alya kontrole gittiğimizde doktor üstten dişler geliyor demişti zaten 1.5 aydır eli ağzındaydı 3 gündür geceleri uyumuyor 1 çay kaşığı calpol versem çığlık atarak ağlıyor gündüz de hep huzursuz ne yapmalıyım sizce