Kızlar günaydın, bebeğim 14 aylık 8 aydan beri dönem dönem bunu yapıyor 2 haftadır yapmıyordu dün yine başladı. Emerek uykuya geçiyor zaten uyuma olmasa meme gelmez aklına. Çekiyor ısırıyor dün artık öyle ısırdı ki göbeğime kadar kan aktı hiç tepki vermiyorum ama kendi kendine gülüyor eğleniyor. Ne yapacağımı bilmiyorum iki göğsüm de aynı durumda. Yaşayanlar emzirmeye nasıl devam ettiniz ?
Gece uyandığında meme verince battaniyeyi ısırdım resmen bağırmamak için o kadar canım yanıyor.