Normalde demir eksikliği iştahsızlık yapar biliyorum. Ama Ferrum kullandığımızda öncesine göre daha iştahsız oluyor. Kabızlık mide bulantısı vs yapabiliyormuş o da dolaylı yoldan iştahsızlık yapabilirmiş acaba böyle bir etkisi mi var böyle bir şey yaşayan var mı