Selam arkadaşlar bebeğim iki buçuk aylık vücudu hep leke doktora götürdüm birşey yok dedi isilik dendi geçmedi cildiyeye götürdüm uyuz dendi nereden kaptı anlamış değilim ki kaşınan biri bile yok etrafta neyse yarın iki ay aşıları var aşı yaptırmak zarar verir mi başına gelen oldu mu olduysa nasıl atlattıniz