Bebeğim 4 aylık ramazanın ortasından beri kabızlık yaşıyoruz gazını yapamıyor gaz damlası nurse Harvey kullanıyoruz doğduğundan beri bir gün yapsa ikinci gün resmen sancidan basbas bagriyor bu saate kadar ağladı en son fitil verdim kakasını yaptı gazını çıkardı doktora da götürdük birşey yok dedi ama ben çocuğumu biliyorum yavrum kıvranıp duruyor 4. Ayda düzelmesi lazım aslında ama ne oldu anlamadım