alpsey Kızlar 3 aydır emziriyorum ama sabahları eklem ağrılarımdan öyle zor uyanıyorum ki 1 2 saate geçiyor her sabah aynı döngü siz neler yaptınız nasıl geçirdiniz bu durumu emziren annelerin bir çoğunda oluyormuş doğru mu ? Ne yapmalıyım
feyzanuur alpsey kan tahlili yaptırın. emzirmek değerleri alt üst ediyor beslenmeye çok dikkat etmek lazım. gece emmesini bırakınca geçti benim, deliksiz uyku bile yetiyomuş😴
birdemlikcay alpsey Ay ben ilk zamanlar her emzirdiğimde bacaklarımın sızlamasına dayanamayıp ağlıyordum öyle korkunç ağrıyordu kemiklerim belim sırtım boynum mahvolmuştu. Ama niyeyse o bacak ağrısını asla unutamıyorum kıvranıyordum resmen.
patimum alpsey benimde aynı 3 ay oldu doğum yapalı her gün daha kötü oluyor ve gün içinde geçmiyor özellikle diz kapaklarım çok kötü
aryehum alpsey benimde oldu özellikle ayağımın altı çok ağrıyor geçmedi bir türlü ortopediye randevu almayı düşünüyorum bakalım.
alpsey feyzanuur aslında gece emzirmeyi bıraktık uyuyor diye ama ben uyuyamıyorum geceleri ondan mıdır acaba bilemedim ki değerlerime baktırmam gerek sanırım b12 ve demir kullanıyorum sadece
alpsey Bugün ortopediye gittim özellikle emziren annelerde çok görülüyormuş bu durum normalmiş ödem topluyormuş o bilekteki ağrı her iki elime de bileklik verdi birde jel krem onu da emzirmediğim zaman yapabilirmişim bakalım nasıl olacak görücez Allah yardımcımız olsun annelik zor :( ama en güzel şey de annelik 🥹🌸❤️ birdemlikcay patimum aryehum organikirmik Asyaveannesi04
organikirmik alpsey özellikle ilk aylar dizim bile tutmuyordu benim. Şimdi biraz daha iyi ama hala ağrı var açıkçası. Takviye alıyor musunuz