mbarlasu 6 aylık erkek bebek. Yarım kundakta yatırıyorum her zaman ama ne yapıyor ediyor sağ kolunu dışarıya çıkarıyor kendi emziğini ağzından atıyor saçma sapan şekillere girip kendini ıyandıröayı beceriyor kaç defa kundaksız yatırmayı denedim dedim sevmiyor herhalde yok ne uyuyor ne bişey eli dursa ayağı durmuyor ayağı dursa poposu durmayan çocuk benim çocuğum sinir krizi geçircem artık bu saat olmuş 100 defa uyandırdı kendini ne yapacam ben bana bişey diyin.
ozdenizzz mbarlasu 6 aylık hareketli bir bebek olmuş annesi artık kundak istemiyor olabilir belki bence sabırla kundaksız bir kaç gün deneyin bir de uyku saatlerinize dikkat ediyor musunuz ben ikizlerim de başardım kolay olmadı inatla sabırla başardım şimdi 11 aylık oldular uyku saatlerini biliyolar. Sakin olun sizin stresiniz de inanın ona geçiyor bende yaşadım hepimizin başından geçmiştir.
SheDoesntCare mbarlasu 6 aylık bir bebekten bahsediyoruz , bence artık kundak yapmamalısınız , dönmek ve hareket etmek isteyecektir , onun dışında sürekli uyanıyorsa gazını çıkardınız mı , kabızlığı var mı ?
bebikomomyy mbarlasu kundakzızken yüzüstü uyutmayı denediniz mi? Kendini daha az uyandırır bütük ihtimal
Elvinemine mbarlasu neden kundak kulllaniyorsunuz belkede artık kundak istemiyor.benim çocuklarda senin oğlun gibi gece sabaha sanki kosuyolar hep ustelrini aciyolar. Ben kumda kundak hiç kullanmadım oglumdada 20gun falan.birak rahat uyuusn annnesi
taa Büyüyünce geçecek üzülmeyin 😂 hiç uyumayan bir kızım vardı benimde bu çocuk hic uyumicam galiba diyordum yarım saatte bir emmek icin ağlıyordu 🤭 ha şimdi de süt diye agliyo değişen bisi olmadi 😂
mbarlasu taa Abisi de var her çocuk farklı gerçekten bu bana büyük olanı mumla arattıracağa benziyor heyheylerim tepeme çıktı 🤣🤣
balimsid taa konudan bağımsız emme olayını nasıl azaltınız benim çok içip kusuyor. Emzirmek sıkıntı değil ama 😢
mbarlasu ozdenizzz Kundaksız da denedim gündüzde gece de kaç gündür deniyorum kundaksız yatırmayı ama yok eller ağzında yüzünde saçını çekiyor uykuya dalamıyor. Kundak yapıp yatırınca tam daldığında açıyordum ellerini en azından uykuya geçişi rahat olsun diye geri kundakladım ama yok ne yaptıysam nafile şu an. Stresimden de yatmıyor olabilir ama uyusun diye saatlerdir uğraşıyorum stres olmamak elimde değil. Uyku saatlerine de dikkat ediyorum bu arada🙏🏻❤️
ozdenizzz mbarlasu o zaman evet annesi stresiniz onu çok etkiliyor ben inanıyorum da ona biliyor musunuz ikizlere tek başıma bakıyorum geçenlerde ikisi çok huysuzlandı birini uyuttum diğeri uyandı o uyudu öbür kızım uyandı aşırı stres oldum E malum yorgunuz da 5 dk kendime müsade ettim nefes aldım oda değişirdim geldim ve sakince uyuttum ve uyudular. Sağlıcakla büyüsün minnoş ♥️
mbarlasu ozdenizzz Amin teşekkür ederim🙏🏻 bizimki abisini de uyandırıyor bide o sese kalktığı için sinir olup ağlıyor onu da bi yandan susturmaya çalışıyorum geri uyusun diye bekliyorum nefes almaya vaktim yok inanınki diğeri de 2bucuk yaş. Rabbim sizin evlatlarınızı da size bağışlasın inşallah. Bi şekilde geçiyor büyüyorlar
mbarlasu SheDoesntCare Gazını hep çıkarırırım kabızlığı da yok. Kundaksız denedim park beşikte yatıyor çok hareketli olduğu için uyku tulumu kullanıyorum sadece. Fakat ayakta sallanarak yatıyor en azından dalana kadar yarım kundak yapıyordum uykuya dalınca kundağı açıp beşiğe yatırıyordum. Şu an uyanık ve uyuması için ne yapacağımı bilmiyorum elleri açık yatmıyor kapalıyken bi elini çıkarıp emziği ağzından çıkarıp kendini uyandırıyor çaresizce bekliyorum. Bi kaç gündür de kundaksız yatırmayı denedim sonuç beklediğim gibi olmadı ne yazıkki
melikegiraymete Gün içinde fazla uyarılmış olabilir mi? Kalabalık içinde miydi ya da gürültüye maruz mu kaldı bazen uykuya dalmayı etkiliyor. Burnu da tıkalı değilse yanınızda sizin kokunuz yatırmayı deneyin . Şu an bebeğim 4 aylık sizin dediğiniz gibi uykuya dalarken emziğiyle oynuyor onu dışarı çıkarıyor bazen ağzına alıyor bazen alamıyor bj sefer ağlıyor. Ilk önce kucağınızda sizin kolunuzla onu rahatlatın tam uyku moduna geçince yatağına yatırın gözleri kapanıp kendinden geçince. Her dönemde farklı şeyleri oluyor ama üzülmeyin bu da geçecek . Her döneminde yoruluyoruz zaten 😂😩
mbarlasu melikegiraymete Ay her şeyi denedim bacım gece sonra hiç bişey yokmuş gibi kendi kendine uyudu bozuldu bebem 🤣🤣🤣🤣
mbarlasu Elvinemine Elleri sürekli oynuyor halay çekiyor gibi düşünebilirsiniz bende kundakla sabitleyip uykuya geçtiği an açıyorum uyandırmıyor kendini bu sefer gece kendi kendine yattı sonra 🤣🤣
bebikomomyy mbarlasu ay gece bebek sallarken yorum yazmışım nerdeyse her kelimeyi yanlış yazmışım uykulu haldeyken😂
fsmzpg mbarlasu ben bir gecede bıraktım ilk 4-5 gün zorladı hatta 1 hafta diyeyim.. ellerini yüzüne gözüne sürerek ovuşturarak kendini uyandırdı kaç kez ama pes etmedim kundağa geri dönmedim ve sonrasında çoookk daha rahat etti döne döne uyuyor şimdi. Stres yapma 1 hafta zor olacak bunu kabullenip sabretmeye çalış zorda kalınca tekrar kundak yapmaya dönme emin ol sonrasında bebeğinde rahat uyuduğunu göreceksin
mbarlasu fsmzpg Uyanınca çok ağlıyor 2 buçuk yaşında bi bebeğim daha var ağlama çığlık sesine kalkıyor eşim genelde nöbetçi oluyor evde idare etmeye çalışıyorum ikisini ama işte küçük durmayın a büyüğünde uykusu bozuluyor o yüzden pes ediyorum aslında