Bebeğim 12 günlük, sadece karın bölgesi 38.7 gösteriyor. Elleri ayakları normal sıcaklıkta, baş kısmı 37 derece. Halsizliği, sürekli uyuklama hali yok, meme reddi yok, emmesi güzel. Karın bölgesindeki ateş neden olabilir? Acillik bir durum mu? Böyle bir durum yaşayan var mı?