İlk doğumumda çok sancılı bir süreç yaşadım. Hastanede resmen inliyordum, boğazım yırtılacak gibi oldu. Elimden geleni yapıp kendimi kontrol etmeye çalıştım ama gerçekten çok zordu. Üstelik suni sancı almadan, 1 cm açıklıkla gittiğim hastanede 8 saat içinde normal doğum yaptım.
Şimdi merak ettiğim şu: İkinci doğumda sancı süreci de aynı şekilde mi olur, yoksa daha hafif mi geçer? Açıkçası çok korkuyorum.