Merhaba arkadaşlar . Ara ara sorularımı iletmek için giriyordum buraya ama uzun zamandır kopuğum . Sizleri kafamı çok kurcalayan ve ister istemez strese boğan bir konu hakkında tecrübe ve görüşlerinizi belirtmenizi rica etmek için rahatsız ediyorum. 27 aylık bir oğlum var . Allah herkesin evladını bağışlasın . Ek gıda sürecinden itibaren pütürlü gıdalara alıştırdım . 18. Aya kadar bezelye nohut kıymalı yemekler patates havuç yeşil mercimek balık vs yiyen çocuğum bir anda bışak gibi kesildi . Akşam yemeklerinde çorba dışında fırında patates ve bazen makarna istiyor onun dışında herhangi bir yemeği asla ama asla ağzına bile sürmüyor . Zorlamadım başlarda sonra aç bıraktım yok yok asla bir adım yok . Çorbalarına tavuk kıyma koyup en azından ordan telafi edeyim diyorum yemin ederim mikroskopla bile görülmeyecek kadar küçük parçaları fabrika gibi ayıklayıp ağzından tükürüp geri kalanı da katiyen içmeyi reddediyor. Doktora gittik kilo boy gelişim normal eneejisi düşik değişse zorlama vs diyorlar ama anne olana sanırım bu yöntem işlemiyor var mı bir akıl verecek olan geçici bir durumdur diye sabrettim ama kaç ay oldu ilk çocuğum bu durum beni çok zorluyor . İstemeden bu akşam bir sesimi yükselttim yoğurt çorbasına didiklediğim tavukları tükürdğ diye 😁vicdan azabından dönüp duruyorum 😂 öyle de bir durumdayım işte🙈