wewee 10 aylık anneyim. Saçlarım oluk oluk döküldü. Bebek saçlar tiftik tiftik duruyo. Sanırım ne yaparsam yapayım emzirmeyi bitirmeden sonuç alamayacağım. Sizler neler yaptınız?