Kızlar merhaba 8 ay 23 günlük kızım sürekli ağlıyor,bacaklarını topluyor zor uyuyor vücut ısısı bi yükselip bi düşüyor ama ateşlenmiyor. Daha önce de böyle olduğunda idrar yolu enfeksiyonu olmuştu 1 hafta hastanede yatmıştık. Evde enfeksiyonu geçirerek ne yapabilirim? Malum olan durumlardan dolayı hastaneye vs götürmek istemiyorum. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 😔