Sema345 yalnız değilsin canım benim oğlum 8 yaşında, küçük oğlumda 15 aylık inan hef gün kaos,her gün kavga evde bitmiyor,onu yemem,bunu giymem ,odama girme, izin almadan esyama dokunma, onun altını değiştirdin mutlusun ben burda acı çekiyorum diyor , artık o kadar ileri gitti yani her çocuk böyle kardeş kıskançlığı oluyor illa Allah güç versin hepimize bugün tansiyonum düştü artık bayilcakfik 8 e 5 olmuş tansiyon basım dönüyor diyorum, çocuk laf anlamıyor kimse yok yardimci çok bunaliyorum ama geçiyor