ege_lavin Philips 6724 var bende memnunum 2.5 sene oldu hala ilk günkü gibi çekiyor .
Dik süpürge alırken şuna dikkat edin bu süpürgeler günlük toz ,kırıntı almak, saçlar kıllar için geçerli. İnşaat pisliği . Kaba şeyleri iyi çekmez . Onun dışında çok güzel sesi gece çalıştıracak kadar düşük bana göre.