xzlemxx
4 lü küçük paketini alırsanız 1 kutu kullanılıyor. Mayayı açıyorsunuz kaynamış hafif soğumuş sütünüzle mayayı açıyorsunuz sonra o karışımı süte döküp karıştırıp kavonozlara yerleştiriyosunuz gerisi normal yoğurt gibi sarıp kaldırıyorsunuz ertesi günde dolaba koyuyorsunuz taş gibi yoğurt elde ediyorsunuz