merhablar kızım el ayak hastalığı oldu. 19 aylık 39,5 ateş ve ardından döküntüler başladı pazar günü öğlenden beri bir şey yemiyor annesi sütü alıyor yemekleri reddiyor ağzında yaralar yok sprey ve ilaç verdi başından geçen şöyle rahat atlattık vs tavsiye verebilecek olan var mı?
bir diğer sorum bu hastalıkta ishal oluyor mu?