Merhaba güzel anneler🫶15 aylık oğlum var şeker çikolata vs vermememe rağmen dişlerinde lekeler var ve bu durum beni aşırı üzmeye başladı Benım gb yaşayan tecrübesı olan varmı acaba ?sadece gece bir bebron mama içiyor gün içerisinde zaten yemek yemesi gayet ğüzel ve Hersey ona göre yapıyorum yediriyorum sağlıksız herhangi bir şey en azından bilerek yedirmıyorm acaba neden olabilir sizce :(