Yaklaşık 3 aydır bebeğimin yanağında nokta kadar başlayan kızarıklık nerdeyse vücudunun çoğu yeri kollları ve bacaklarını sarmış durumda. düzenli götürdüğüm çocuk doktoru süt ürünlerinden kaynaklanabileceğini veya atopik dermatit olabileceğini söyledi bende atopik dermatit olduğu için bebeğimde de olma ihtimali yüksekmiş. İlk belirti çıktığında bebeğim 3 aylıktı şuan 6 aylık oldu. Alerji doktoruna götürdüm kan tahlilinde herhangi bir şeye alerjisi çıkmadı lezyonları şuan çok aktif olduğu için alerji testinin doğru sonuç vermeyeceğini benim çok katı bir şekilde süt ürünleri ve yumurta diyeti yapmamı önerdi. 1 haftadır inanılmaz dikkat ediyorum alacağım ürünlerin içeriğinde yer almasa bile eser miktarda süt ürünleri içerir yazan hiçbir şey almıyorum. Ama bebeğimin kızarıklıkları geçmiyor hatta kolundaki yaradan artık sarı küçük nokta nokta sıvı geliyor doktor antibiyotikli krem verdi ve ek olarak çok arttığı zamanlar kullanmam için kortizollü bir krem verdi. La roche, mustela, bioderma, bepanthol, saf vazelin ne söylendiyse aldım hangisi iyi gelir emin olamadıgım için karışık sürüyorum sürekli nemli tutuyorum ama bana mısın demiyor. Yüzündeki daha da çoğaldı sanki ve bazen kollarını yatağa falan sürtüyo acaba kaşınııyo mu diye düşünüp ekstra üzülüyorum. Tam olarak ne olduğu bilmediğimiz için daha çok kaygılıyım. Bu durumu yaşayan anneler diyetiniz ne zaman sonuç verdi neler yaptınız? Bu konu hakkında açtığım kaçıncı post bilmiyorum ama gerçekten çok canımı sıkıyo :( allah daha beter dert vermesin ama acaba kaşınıyo mu canı yanıyo mu diye düşünüyorum. Ek olarak kakada kan vs hiç olması sadece çok mukuslu kakası