kayrammm1 Arkadaşlar ben çalışıyorum annem bakıyor oğlum sabah dokuz gibi kalkıyor öğlen 1de yatıyor 2:30 gibi uyanıyor bazen bu ilerliyor 2de uyuyup 4te kalkıyor gibi. Tabi ki anlarsınız ki geceleri uyumuyor saat dokuzda yatağa girdik 23:20de uyudu. Anneme laf anlatamıyorum öğlen uykusunu kaldırmalı mıyım çok yoruldum inanın her gün çocuğa bağır çağır uyutmaya çalışıyorum bin tane vicdan azabıyla işe gidiyorum…
nadidelifora kayrammm1 sabah daha erken kalkmalı. Bir saat öne çekin Sabah dokuzda kalkıp öğlen iki saat uyuyan 2.5 yaşındaki bebeğin akşam 21de yatmasını beklemek çok realist bir beklenti olmaz. Sabah bir saat erken kaldırıp öğlen uykusunu bir saat yaptırmayı deneyin. Benim bebeğim 32 aylık sabah sekizde kalkar. Öğlen uyumaz. Ona rağmen akşam 22.00den önce uyuduğu çok nadirdir. Artık uyku ihtiyacı azalıyor bebeklerimizin. 🌸
kimbumadam kayrammm1 07.00-07.30 günaydın 12.00-13.00 öğle uyku 19.00-20.00 iyi geceler Ya da 09.00 uyanış Öğle uykusu yok Akşam yine 20.00 civarı iyi geceler
beyzanuroz kayrammm1 benim kızımda aynı öğlen uyursa gece çok geç uyuyor oyuzdn öğlen uykusunu kaldırdım saat 10 da yatırırım akşam da
Gultepes35 kayrammm1 bence 1de uyuyup 2.30da uyanması iyi ama 2de yatıp 4te uyanması çok geçe kalıyor. Geç kaldığı günlerde öğle uykusunu bir saat tutsanız daha iyi olur bence.
kayrammm1 Yani annemin önünde bi duvar var sanki çocuğu erken kaldırmıyor, öğlen geç saate kadar uyutuyor.. yoruldum diyince gece bana ver sen rahatına bak istersen diye laf atıyor.. anlamadığı benim çalışıyor oluşjm ondan destek bekliyor oluşum…
kayrammm1 Y nadidelifora sabah uykusuna annem kıyamıyor en erken 9da uyandırıyor, kimse kıyamaz tabi uyuyan yavruyu uyandırmaya… ama öğlen uykusuda eklenince iş çığrından çıkıyor. Öğlen uykusunu kaldırsam gelişimini etkiler mi acaba… sonuçta gece uyumuyor bu sefer bağır çağır kızarak uyutmak daha fazla etkilemez mi? Çok yoruldum 🥹🥹
ipeksiiimom nadidelifora kizim da 31 aylik ogle uykusunu epey önce bıraktık sizin çocuğunuz da mi istemedi gündüz uykusunu
nadidelifora kayrammm1 ben hiç uyandırmak zorunda kalmadigim için bilemiyorum ki🥺 o zaman öğlen uykusunu bırakacak. Dayanabilir mi acaba uyumasa gündüz. Yani iki yol var ya erken kalkıp öğlen uyku yapıp akşam nisbeten daha erken yatacak. Yada sabah uyuyup öğlen uykusu yapmayacak. Başka bir çözüm yok maalesef. Keşke olsa. Benim kızım da gündüz uykusu yapmadığı halde gece yatmaz mesela. Ve hala deliksiz uyumaz. Beterin beteri var haline şükret dostum 🥲🫶🏻
3kedili2bebekli kayrammm1 sabah siz kaçta çıkıyorsunuz 9 değil 8 de kaldirsaniz öğlen 1 gibi uyusa 2.30 da uyanır (bu arada uyumazsa 2.30 da yataktan çıkarılmalı geç uyusa bile uyandirilmali) akşam 9 olmadan garanti uyur çocuk başka türlü düzelmez öğlen uyumazsa akşam 6- 7 gibi uyumak ister sizle olan zamanından gider bu sefer
kayrammm1 3kedili2bebekli bazen yatırmıyoruz mesela saat onda uyandığında o günlerde hiç uyumak istemiyor yani uykusu seven biri değil bence anlamıyorum hiç uyuya kalan çocuklardan olmadı şimdiye kadar
nadidelifora ipeksiiimom evet malesef. İki yaşından beri çok nadir uyur. Pek uykuyu sevmiyor açıkçası 🥲
3kedili2bebekli kayrammm1 çünkü yorgun oluyor sabah 10 da kalkan çocuk akşam ederse çok yorulur ve uyuyamaz
ipeksiiimom nadidelifora yani sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilmiyorum ogle uykusunu 2 yas gibi bıraktı gece uykusu daha iyi oldu ama yine de içten içe ogle uyumuyor diye üzülüyorum
BARTUMOM kayrammm1 birebir aynısını yaşıyoruz. 31 aylık oğlum kayinvalidem bakıyor Allah yukarıda güzelde bakıyor ama bu uyku konusu yüzünden kavga ediyoruz. Sabah 8 gibi kalkiyor oğlum ben haftasonu gündüz uykusu yaptırmıyorum gayette duruyor abisi ile birlikte en geç 10 gibi yattığı gibi uyuyor. Ama hafta içi diyorumki anne uyutma uyuyunca gece uyumuyor yada en geç 1 de uyut 2 buçuk gibi kaldır yok uyuyan çocuk kaldırılmazmış onun çocukları 5 yaşına kadar uyumus . Isteyken arıyorum saat 4 gibi kaldırdın mı diye şimdi kaldircam diyor 6 da eve geliyorum çocuk daha yatakta oluyor sonra gece 1 e kadar uyumuyor eşimle perişan oluyoruz onuda geçtim büyük oğlum okula gidiyor sabahçı onuda uyutmuyor ağlamasından en son dedim çıkıcam işten kendim bakacam her gece uyku saatinde sinir hastası olucam
kayrammm1 BARTUMOM o kadar iyi anlıyorum ki seni gözlerim felan şiş şiş geldim hem çocuk kızdığım için vicdan azabı çekiyorum hem annemle tartıştım zor çok zor
nadidelifora ipeksiiimom valla bence gece güzel uyuyorsa sevinin. Benimki gece de uyanır hala. Düşünün hem gündüz uyumaz hem gece🥲 sağlıkla büyüsünler de gerisi hallolur🫶🏻
ipeksiiimom nadidelifora bizimki de uyanıyor o Allahin emri zaten de en azindan geçr 2de uyumuyor artik 😂 dediğiniz gibi Rabbim can sağlığı versin hepsi gecer