Sezeryan 2. Doğumum kızımda hemen 41. Gün adet olmuştum bugün oğlum 3 aylık oldu ve hala adet olmadım emziriyorum doktorum doğumdan sonraki kontrolde hiç bi sorun yok demişti ama benim içime gece gece kuşku girdi rahmimde kan pıhtılaşması vs olsa ağrısı felam olur beni rahatsız ederdi değil mi adet olmak için neler yapabilirim ya bi tedirgin oldum