bebegim95 ben tuvalet eğitimi vermedim ama 10 aylıktan beri tuvalet iletişimi yaptım. Onun için de aparat aldım, kakasını hep tuvalete yapıyor . Çiş için de bu mayıs haziranda öğretmeye başlıcam. Havaların biraz iyi olmasını bekliyorum. Ben lazımlık hiç kullanmadım ama onu da dökmesi yıkaması bir dert bence. Klozete yapınca sifonu çekip geçiyorsun