Hayatımda ilk defa kendi seçimi kesmeye çalıştım ilk once önden perçem verdim beğenmedim sonrasından kahkül çevirdim yan kesimleri çok kötü duruyor kahkulde idare eder ama sağa soldaki yan saçlarım çok kötü durumda simetrik bir görüntu var. Ben ne yapcm ya bu halde kuaföre gitsem gülerler hahahaa rezilik koca insan neden bunu kendine yapar ki offf