Kızlar tıroıt hastasıyım calsmyo duzenli ilac kullanıyorum senelerdir ama ramazanda düzeni oturtamadım pek sahurda ıctım ama coguna sahura kalkamaynca ıcemedım ramazandan beride ilacım bitti bitürlü yazdıramadım ihmal ettim bikac gundur kalbım cok degısık atıyo şöyle mesela normal atıyo ama ıkı kere tak tak dıye atıyo sanki butun karnmda atıyo güclü sekıld hıssedıyorum bu bır hafta kadar once ılk defa olmustu sonra gectı ama bıkac gundur surekli boyle hissediyorum ve bugn aksama kadar hıcbısey yemek ıstemedm elim kolum kalkmadı hıc tıroit ılacnı ıcmedım dıyemı boyle oldu acaba ben bugüne kadar kalbı kafaya takıyodum bugn ilacı icmedıgmı farkettım bayadır acaba ondan mı dedm esımde cok kızdı nıye bıttıgını soylemıyosun dedi kac hıldır kullanyorum aralarda boyle bıraktgmda oldu ama hıc boyle hıssetmemıstım