mehmetresul 29 aylık kızım var benimde sürekli bağırma yerlere yatıp ağlama inatçılık , seçici şeyler yiyor zatn yemek yemej başlı başına bir sorun çıldırmamak elde değil. Evde durmaz dışarıdan eve gelmek istemez yaz boyu kapıda yatcaz diye korkuyorum. Birde cam açamıyorum yazın napacagiz bilmiyorum açık cam görmesin tirmanip çıkıyor.