selinbati oğlum da 28aylık. Şu an her kelimeyi söyler kendini çok iyi ifade eder. 5 6kelimeli cümleleri rahat söyler. Sık okuduğumuz kitapların bazı yerlerini ezberlemiş mesela o sayfalara gelince cümlelerini söyler. Şarkılar, tekerlemeler bilir söyler. Bugünlerde “neden?” sorusu yüklendi ama her şeye neden diye soruyor. 😅 birde -k harfi yok onun yerine -t diyor. Zamanla düzelir heralde