niihalce o aşı derinin hemen altına yapılıyor. Ve ilk yapıldığında hafif şişlik oluyor. Şişlik geçtiği gibi kızarıklık da geçiyor o kabuk düşüyor ve kolumuz da olduğu gibi küçük çukur kalıyor geriye. Ne zaman düşüyor onu hatırlamıyorum ama iz çok normal.