zeyneppce Kizlar bigaia kullanıyorduk ve bebeğime iyi geliyordu kakasını gazini yapiyordu ama artık bulamıyoruz. Bu aralar da sancısı iyice arttı sanki. Siz ne kullanıyorsunuz
edayocer Forbiome kullanıyorum ben bir araştırın derim gaz giderici değil gaz önleyici olarak aldık bu arada