sedanurrrakmaz Kızlar 1 aylık bebeğim var emziriyorum 1 aydır sırt üstü yatıyorum yan yatmak istiyorum süt düğümlenmesinden korkuyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız yan yatsam sıkıntı olur mu acaba
boymom1_ sedanurrrakmaz ilk defa duydum 3 aydır emziriyorm yan yatıyorum hep ama böyle bişi olmadı korkma yat rahat rahat 🙏
mehlika_ sedanurrrakmaz 2 aydır hep yan yatıyorum bişey olmadı sadece bit kez bit mememdebiraz tıkanıklık oldu sanırım onuda bebeğim iyice emince geçti
mehlika_ sedanurrrakmaz 2 aydır hep yan yatıyorum bişey olmadı sadece bit kez bit mememdebiraz tıkanıklık oldu sanırım onuda bebeğim iyice emince geçti
patimum sedanurrrakmaz süt düğümlenmesi ne demek? Ben hep yan yatıyorum ve kanallar tıkanıyor onunla mı ilgili
Ymomm sedanurrrakmaz süt düğümlenmesini ilk defa duyuyorum muhtemelen koca karı söylemlerinden biridir. Sırt üstü veya yan yatmanın süt kanallarını etkileyeceğini düşünmüyorum tabi bilimsel bir açıklaması yoksa
organikirmik sedanurrrakmaz yüz üstü yatamadım hiç süt azalır korkusuna ben de 😂 ama yan yatmakta bi sorun yok
surprizbebe sedanurrrakmaz uzun süre yüzüstü yatmadım. Ki çok severim aslında. 17,5 aylık kızım ve daha yeni yeni yüzüstü yatmaya başladım artık sütüm azaldığı için
patimum sedanurrrakmaz yüzüstü yatamıyorum ama hep sağıma yatıp uyuyorum memeye baskı oluyor yani sağ mememde hep tıkanıyor