defnemelisa26 bir süre oluyor böyle sonra normale dönüyor. Gece uyandığında içiyorsa mama ve biberon ile ilgili değildir. Benim bebeklerde de oldu aynısı, şimdi 1 yaşındalar bu şekilde 2,3 atak atlatttık bilginiz olsun :) biberonu hafif hafif döndürerek verin, arada da çenesini alttan dürtün. Bu ikisi emme refleksini tetikliyor.