kagansmomy Cuma günü sünnet ettiricem 4 aylık oluyor pazar günü ne yapıyım ne yapmayım kucakta tutamaz mıyım benim bebeğim 🤱🏻 böyle tutarken uyuyor
pekdemirr kagansmomy 5 aylık sünnet oldu oğlum sadece bir numara büyük bez kullandım başka hiçbir şey yapmadık doktorumuz normal hayatınıza devam edin dedi ne bir ağrı ne bir ağlama hiçbir şey yaşamadık korktugum gibi olmadı yani içinizi ferah tutun 🥰
cilekre Ilk oğlumu bizde 5 aylık sünnet yaptırdık bezde iyi iyileşiyor kremlwrini sürün birde karton bardak koyduk kucakta rahat tutuyorduk