beyzaan Kızlar bebeğim göğsümün ucunu tutuyor sadece yutkunma vs yok emzik emer gibi yavaş yavaş emiyor bıraksam öyle saatlerce emer doymuyor sürekli ağlıyor ve aranıyor tamamen kavrayamıyor göğsün çok büyük oluşuyla da alakalı olabilir mi
feyzanuur beyzaan sadece meme ucunu tutuyosa süt gelmiyodur zaten doymaması normal ve o şekilde emerse yara olur kısa sürede. memenin büyüklüğüyle alakası yok doğru teknikle emzirirseniz kavrayacaktır
loveemom beyzaan Benim de göğsüm çok büyüktü bebeğim ucunu tutamıyordu ememiyordu en sonunda sağım pompasıyla ucunu baya çıkarttım sonrasında bebeğim ağzını açtığı gibi hemen ağzına yerleştirdim öyle öyle alıştırabildim tabi o süreçte benim de bebeğim çok zayıfladı 😢
feyzanuur beyzaan elinizle memeyi önce alt dudağına yerleştircek şekilde verin iyice kavrasın memenin pembe kısmı hiç gözükmeyecek şekilde ağzında olsun tekrar deneyin olmazsa gerekirse sağlık ocağında da yardım ederler sabah bi gidin
duyguerl Eczanelerden göğüs i için bi aparat satılıyor ben ondan kullanmıştım, göğüs ucunu tam çıkarana kadar onunla emziriyordum. Biberonu vs tutuyorsa onu kesin tutar. Göğsünün ucuna koyuyorsun onunla emiyor.