adennil Aranızda ben iki haftalıkken goguslerimin siskinliginden anlıyordum doğumdan sonra hemen de adet olurdum dum ama bunda olmadım korunuyorduk ama içime kurt düştü hamile kalan varsa nasıl anladnz
emooo İlk dogumumda bende 40ı takiben regl olmuştum. İkinci doğum üstünden 9ay geçti hala olmadım. 2yasa kadar normal görüyorlar.