Mugerrr Kızlar 6 sene önce kılıyordum. Hamilelikti çocuktu derken bırakmıştım. Tekrar başlamak istiyorum. Ama rekatları duaların yerlerini karıştırıyorum. Bir kağıda yazıp seccadenin yanına koysam olur mu.
busrastattz Mugerrr ben ilk öğrenirken google’da namaz kartları var onu telefondan açıp seccadenin yanına koyup bakarak kılıyordum sonra ezberledim sizde öyle yapabilirsiniz ezberleyene kadar ne olacak sanki önemli olan içinizdeki niyet
suheyla92 Mugerrr olur neden olmasin onemli olan niyetiniz. Yerlerini karıştırıyorum derken ne zaman ne okunacagini mi karistiriyorum demek istiyorsunuz
Esrayd Mugerrr ben bu şekilde namazın bozulduğunu duymuştum. İlk öğrendiğim de sureleri önüme yazdım koydum o şekilde okudum hepsini öyle ezberledim sonra öğrendim ki namazı bozuyormuş. Aklınızda kalacak şekilde çalışın zaten namazlar birbirine benziyor bir sure biliyorsan bile devamlı onu okuyabilirsin öğrendikçe de eklersiniz.
Mugerrr busrastattz ilk öğrenirken de kağıt koymuştum ama o zaman küçüktüm bilmiyorum. Şimdi emin olamadım sorayım dedim. Hemen ezberlerim zaten
eses2026 2 tane süreyle bile namaz olur Yeterki kılalım Gayret,çaba, özen Öncelik namaz olunca işler kolaylaşıyor Allahım kolaylık versin hepimize inşallah kabul etsin
eses2026 Mugerrr Örneğin 2 rekat namaz için Birinci rekatta Sübhaneke,Fatiha,Kevser okuyun Rüku,secde Sonra ikinci rekatta Fatiha ,ihlas Bu kadar 👏🏻
Mugerrr suheyla92 aynen canım. Hangi rekatta hangi duayı okuyacağımı karıştırıyorum. Yarın hazırlayıp başlamaya düşünüyorum inşallah
defnesmomyyy Peki ben. Sürekli başlıyorum ama devamı gelmiyor. Nedir bende ki bu iradesizlik mi ? Nasıl devam ettireceğim ?
eses2026 defnesmomyyy Şeytana hayır diyerek Öncelik namaz olmalı Ezan okununca kılıyorum Ertelersem yenilirim diyorum Sabır,istikrar önemli İnşallah Rabbim razı olduğu kullarından eylesin bizleri
eemmyyy defnesmomyyy bende böyleyim maalesef. Tekrar başlamayı çok ama çok istiyorum videolar filan izliyorum kötü oluyorum . Ama nefsime mi yenik düşüyorum ne oluyor bilmiyorum. Her ezan okunduğunda kendimi çok kötü hissediyorum kılmadığım için ama içimden de gelmiyor gibi bişey. Nasıl çıkcam bu durumdan bilmiyorum Allah beni sewmiyor bu yüzden nasip etmiyor heralde 🥺😢
Mugerrr eses2026 amin inşallah. Sürekli aklımda olan birşeydi. Bu aralar yapmak istiyorum. Ve açık biriyim. Saçım açık. Etrafımdaki herkes şöyle söyler kapalı arkadaşlarım , senin bizden tek farkın saçın açık der. Öyle açık giyinen biri değilim . Bu aralar kapanma fikri de gelip gidiyor. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah.
eses2026 Mugerrr 4 kılacaksan bildiğin 2 süre dediğim şekilde Zaten farz 3,4 Fatiha okunur tek.zamlı sure okunmaz 3,4 rekatta Vitr tek farkı tekbir almak Farkı yok normal namazdan zaten Allahümme nestainüke duasını biliyorsan Bilmiyorsan rabbena okursun
eses2026 Mugerrr İnşallah canım İmanın kimde olduğunu bilemeyiz Rabbim içimize sinen şekilde ibadet yapmayı nasip etsin hepimize de