Betulblc Çocuktan sonra ilk kızıma gel oynayalım diyorum benimle oynamıyor oynasa da çok kısa hemen kardeşine gidiyor bişeyler yapıyor ama babası olunca oynuyor . Bebekten önce çok güzel oynardık bunu yaşayan var mıdır yoksa fazla vicdan mı yapıyorum ondan mı 🤷🏻♀️