Bende doğumdan sonra 60. Günde taktırdım devlette ücret ödemedim. İlk gün çok sancı oldu yoğun bir kanama oldu. İki üç güne birşeyim kalmadı memnunum. Hormonsuz bakırlı spiral taktırdım. Takarken acı olmuyor sadece özel belgeyi açık tutmak için takılan o alet benim canımı yaktı. Doğumum da normal olmuştu dikişim de çoktu ama 60 güne kadar dikişleri de iyileşiyor zaten