Bebeğim 22 günlük, emzirirken artık kanamaya başladı, dayanamıyorum, emzirmeye ara vermem gerekiyor çünkü artık acıdan bayılacak gibi oluyorum, iyileşiyor tekrar emziyorum aynı süreci baştan yaşıyorum her seferinde, emzirme pozisyonumda sorun yok, emerken çok fazla baskı yapıyor, bu nasıl geçecek, ne yapabilirim bu süreçte, emzirmeyi bırakmak istemiyorum.