Fndkurdu Kızlar hali hazırda bir aydır kabızlım tedavisi görüyorduk ilaçlarla kaka yapıyordu. Baktım düzeldi eğitime başladık. Ama şuan kakayı tutuyoruz ilaç kullanmamıza rağmen. Nasıl çözdünüz