Normalde de evhamlı birisi olarak gün içinde çok kafamda kuruyorum maalesef
8 aylık bir bebeğim var ama ileriye dönük endişe içindeyim ortam çok bozuldu malum onu ileride nasıl korurum nasıl anne olurum her kötü anında yanında olabilir miyim bu tarz şeyleri çok düşünüyorum sizin endişeleriniz var mı varsa neler