zeynnnnneep benim bebeğimde 2-2,5 aylıkken kaka yapamadı 8 gün doktora gittim lavman yaptı sonra kakasını yaptı ama sürekli ıkınıyor yapamıyordu kuzenim de çocuk doktoru onun önerisiyle çok rahatsız olduğunda kulak temizleme çubuğunu mustelanın bebek yağına batırıp makatından hafif içeri sokup sağ sola hafif hareketler yapıyordum varsa kakası o an yaptığımda geliyordu 2 - 3 defa bu şekilde kakasını yaptırdım ama şuan 3,5 aylığız artık kendi yapıyor