Kızlar kızım şu an 25 aylık tam Eylül gbi işte 2.5 yaşında oluyor birde 3 aylık oğlum var, kızımı şu an haftada 2 gün oyun grubuna götürüyorum ama elimde olsa şu an kreşe verirdim gibi düşünüyorum çünkü hem onun için hem benim için zor oluyor artık evde sıkılıyor eskisi gib oyun oynamıyor biraz da tabi oynarken beni yanında istediği ve bende bebekle ilgilendiğim için oynamıyor ama bilmiyorum sizce Eylül’de kreşe versem mi faydası olur mu? Sizler kaç kaç yaşında verdiniz neler yaşadınız? Bu arada klasik bana çok bağlı bir çocuk hatta bayramda rsv atlattık o süreçte bana daha da yapıştı oyun grubuna gittiğimizde de bacağıma yapıştı bugün bir süre sonra alışıyor tabi ama bende orda olduğum için kolay adapte oluyor acaba alışır mı nasıl olur onu da düşünüyorum. Kardeşine az çok alışmış olur kardeşim geldi beni bıraktılar diye düşünmez dimi o dönemde?